goracy CD-ROM

Autor: Paweł Niewiadomski (niewiado_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 16:10:34 MET DST

Jestem posiadaczem CD-ROM'u LG 32X Max. Podczas pracy dyski, ktore do niego
wkladam mocno sie grzeja. Czy jest to zjawisko normalne, a jesli nie, to
jak mozna temu zaradzic i czym to grozi? Dodam, ze w komputerze mam dwie
stacje CD-ROM ustawione jedna nad druga (LG jest ta dolna), ale w tej
drugiej zjawisko nie wystepuje. Mam obudowe tower.
Dzieki za pomoc,
Pawel