microstar razem z tunerem tv

Autor: piotr (emil23_at_promail.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 14:37:53 MET DST

witam wszystkich
Czy ktoś może powiedzieć mi dlaczego tuner tv pixel view nie działa
poprawnie na płytach microstar 6309 oraz bxmaster natomiast działa idealnie
na asusie p3bf. Wszędzie najnowsze stery, grafika savage 2000 bo na rivie
m64 to nawet na asusie nic nie działało. Problemem są pokazujące się paski w
czasie oglądania tv. Czy ktoś mógłby mi pomóc ?
Czy o czymś zapomniałem, coś z czymś jest zakazane, sprawdzę wszelkie
propozycje

z góry dzieki za każda podpowiedź

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/