Re: ASX codec

Autor: Skałka (skalka_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 12:41:21 MET DST

> Mam filmik w ASX (Colin 2) i media player mi chce dociagnac nowego
codec'a.
> Szczescie mam stale lacze ale niestety site z ktorego to zasysa jest
> pojebanie wolny. Sorry za slowo ale sie juz wq... bo od rana zaciagam a
> transfer jest ciagle zrywany.

...kolejny dowod na imbecylne rozwiazania M$...
Ja to rozwalam nastepujaco:
Maxymalizuje Media Playera,
w media playerze otwieram Plik.xxx ,
 oczywiscie MPlayer nie wie co to .xxx i probuje pobrac kodek.,
nastepnie podgladam w dolnej belce adresik do tego kodeka (najczesciej jest
sciagany z htttp://codecs.microsoft.com/cos_tam_cos_tam
 - ten adresik szybko znika ( to taka gra na zręcznośc i szybkość gałek
ocznych)
,wiec trzeba czasem probowac po 15 razy... i zapisywac literka po literce.
Jak mam zapisany w calosci to uzywam GetSmarta albo Godzilii albo Getrighta.
I po problemie.

skalka_at_priv.onet.pl