Re: Partycje: Norton Disk Doctor marudzi a ScnaDisk nie

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 09:34:02 MET DST

Lukasz Kaluski napisał(a) w wiadomości: <397324D4.78F35898_at_hsn.com.pl>...
>Na jednej z moich partycji NDD wykrywa bledy typu ze niepoprawnie
>skonfigurowana czy jakos tak. Microsoft ScanDisk natomiast nic nie
>narzeka. Ja tez nie narzekam i nie mam zadnych problemow. Czy mam cos z
>tym zrobic, czy zostawic w spokoju ?

Zapewne wykryl jakis blad w boot recordzie (czasami ten program na to
narzeka) - scandisk nie narzeka, bo nie przeprowadza podobnego testu
Mozesz probowac to naprawiac pod nortonem, ale lepiej zrobic to z plikiem
undo i na wszelki wypadek przydalaby sie startowka z NDD.... btw. zakladam,
ze jest to jeden z nowszych NDD....

Pozdrawiam