tnt2 m64 - never ending story...

Autor: Lilija (lilith23_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 Jul 2000 - 03:50:13 MET DST

Dzien dobry. Po radosnym zainstalowaniu jakichs tam Detonatorow 5.22,
 ]I[ A wykonuje nastepujaca wolte:
    - laduje sie
    - pojawia sie logo (na razie wszystko jest OK, pewnie dlatego, ze film
to prerenderowane obrazki (seria... :) )
    - pojawia sie Main Menu i jednoczesnie na caaaalym ekranie pojawiaja sie
biale kropk i nieziemska kasza (manna ?).
    Teraz, jak zwykle, pytania:
    - Czy moze to byc wina tych detonatorow ? (Przy starszych wersjach,
dodawanych, zdaje sie, do Quake'a 3, cos takiego, owszem zdarzalo sie, ale
_sporadycznie_. Teraz permanetnie.)
    - Czy to moze raczej zepsuta karta. (Nawet jej nie zdazylem podkrecic na
zaden z dostepnych mi obecnie dzieki Wam sposobow, a ona juz mi takie rzeczy
robi ! Swinia...)

    Dziekuje bardzo za wszelkie zainteresowanie i okazana pomoc.