Re: Czy mozna podlaczyc monitor bezposrednio z gniazdkiem?

Autor: Pawel Ambrzykowski (ambrzyk_at_astercity.net)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 23:54:30 MET DST

> Zwyczajnie podlaczasz do gniazdka zwyklym kabelkiem zasilajacym.

Tylko jak zmienic ten kabel zasialacy skoro od strony monitora jest na stale
przytwierdzony. Moge w sumie na drugim koncu poprostu uciac kabel i
zamontowac na normalnej wtyczce do 220V. Tylko nie jestem pewien, czy te
monitory ktore maja takie rozwiazanie jak moj czy sa zasialane napieciem
220V. Nie rozumiem co to znaczy 100V - 240V. W koncu 100V, czy 220V? Albo
inaczej skoro teraz przechodzi to przez zasilacz w komputerze to napiecie
jest zmieniane, czy nie? Pewnie nie. Ale wole sie spytac zeby glupstwa nie
popelnic. Juz rozne rzeczy widzilem.
    Nie widze zadnego przelacznika zmieniajacego napiecie z 115V na 220V.
Stad moja watpliwosc. Moze jest wewnatrz obudowy monitora.
Pozdrawiam
Ambrzyk