Re: Dysk chcial odpoczac ? (dlugie)

Autor: Brychu (brychusek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 21:39:28 MET DST

Użytkownik Michal Wegierek <miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8kvbod$jmm$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Witam !
>
> Powiedzcie mi moi drodzy jedna rzecz... Ale moze od poczatku:
> Wczoraj kolo poludnia zawiesil mi sie komp. Coz, zdarza sie - ale to bylo
> dosc ciekawe. Tzn zwisl calkiem w jednym momencie - ekran ani drgnie (ale
> jest). Na nic nie reagowal.
> Po resecie zaczal sie 'zacinac' czyli stawal calkiem na pare sekund
(objawy
> jw) i ruszal znowu (zadnych skutkow ubocznych). Czasem zwisal tak jak na
> poczatku.
> Wieczorem zauwazylem, ze podczas tych zwisow cos trzaska w dysku (fireball
> [...]

Pomogło pewno odłączenie kabelków i ich ponowne podłączenie - gdzieś coś nie
kontaktowało, najprawdopodobniej zasilanie stąd to załączanie i wyłączanie
dysku w czasie pracy.
Ale może to nie to i po prostu pomogło wytrzęsienie dysku w torbie w czasie
transportu do kumpla i z powrotem ;-))
Pozdrawiam.
Brychu.