Re: Jaki jest NAJLEPSZY MONITOR 15" na rynku?

Autor: semi (hagi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 16:53:57 MET DST

Czyli najlepiej kupic na FD trinitron?(sony,ctx,adi)
Cena w tym przypadku nie gra roli - poprostu ma byc najlepszy(ale na dobra
17mnie nie stac), poniewaz bede duzo na nim pracowal i chce aby mozliwie
najmniej meczyl oczy szczegolnie przy dłuzszej pracy. I chodzi mi o wrazenia
praktyczne bo teoria nie zawsze idze w parze z praktyka.
A co sadzisz o innych np Philips 105B10, Adi Microscan G500, Nec Multisync
v521, moze jakis inny