Odp: trabul z ZIP'em

Autor: Piotr (pijo_at_torun.tpsa.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 15:55:52 MET DST

124 lub 125 plikow luzem. Wlasnie zrobilem test i widze, ze 70 megowy plicze
nagral.
Ale jedna dyskietka 24.1MB i ani grama wiecej. Brak jakichkolwiek oznak
uszkodzenia, nawet podczas skanowania pod DOS'em.

piotr

użytkownik PeterPan <ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:396fa1f3_at_news.astercity.net...