HL bez krwi na TNT

Autor: Max (draconus_at_go2.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 13:19:17 MET DST

Hi
Chcialem sobie odswiezyc HL i jeszcze raz go przejsc. Mam Vipera550
(tnt) na agp.
Problem polega na tym, ze w akceleracji sprzetowej nie pokazuje mi na
scianach i powierzchniach krwi (ludzi czy potworow) ani osmolen (np. po
granacie czy innym wybuchu). W softwre rendering no problem (ale
oczywiscie nie o to chodzi), w opengl "tego" nie ma (da sie jedna "to"
zobaczyc patrzac bezposrednio prosto na dana powierzchnie, np. prosto w
dol na podloge, jak tylko zmienie ten kat robi sie kasza, albo w ogole
"to" znika), w d3d nie ma "tego" w ogole. O co kurde bele chodzi?
Probowalem wielu ustawien sterow, i roznych sterow w ogole (od 2.40 po
5.22).
Max