Elsa

Autor: arleks (arleks_at_arleks.com.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 13:21:16 MET DST

Witam.

    Pytanie do użytkowników Elsy Erazor III Pro VIVO.
W sobotę kupiłem tę kartę, wcześniej miałem Else Victory Erazor. Czy
najpierw trzeba zainstalować sterowniki z płyty CD czy mogą być od razu z
netu? Ja zainstalowałem z netu i nie mam zakładki do przydzielania pamięci z
ramu i do rozjaśniania obrazu w grach. W starej elsie miałem coś takiego a i
w instrukcji od nowej tez to jest. Napiszcie, może robię coś nie tak jak
trzeba.

Pozdrowienia MAKUMBA.