Odp: tnt2 overclocking

Autor: news.tpnet.pl (morgor_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 11:10:46 MET DST

Użytkownik Lilija <lilith23_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39724e9e$1_at_news.vogel.pl...
> Dzien dobry.
> Co moglibyscie mi powiedziec o overclockingu (czy to aby stosuje sie
do
> kart graficznych ?) karty everlast tnt2 m64 ? Pamietam, ze mozna bylo
> grzebac w rejestrze, przy agp, i takie tam, ale nie wiem, gdzie o tym
> czytalem, a nie moge specjalnie nic madrego znalezc. Bede bardzo wdzieczny
> za wszelka podpowiedz.

Po co grzebać w rejestrze, lepiej znajdz sobie programik, który zrobi to za
Cienie
TNToverclocker czy cos takiego albo PowerStrip z
http://www.entechtaiwan.com/ps.htm
lub http://www.gamez.pl/hardware/overclocking/3dcard.htm