Re: AMD K6-2 500 + PYTANIE

Autor: Max (draconus_at_go2.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 10:00:12 MET DST

Hi

Robert Gie wrote:

> Jakis czas temu kilka osob pisalo ze AMD K6-2 maja blac i jezeli ustawi sie
> mnoznik na 2x to ten procesor traktuje to jako 6x .Jezeli to prawda to mam
> kilka pytan mianowicie mam plyte Epoxa VIA MVP3C-M i maksymalny mnoznik tej
> plyty to 5x czy jezeli kupie AMD 550 i dam 2x to bedzie chodzil na 600 MHz
> (FSB mam 100)
> --
> Robgie_at_konin.lm.pl
> no to 6 !
>
> Robgie

To nie jest zaden blad!!! Tak jest zbudowany ten cpu (550 z CXT core), ze
traktuje mnoznik 2x na 6x i jeszcze dwa inne (jesli dobrze pamietam to 1.5 i
2.5 - sprawdz)
A to czy ci pojdzie 550_at_600 to ci nikt nie obieca (to o/c - mam nadzieje, ze
znasz sprawe zanim to zrobisz), i czy w ogole na tej plycie (moze nowy biosik).

Max

PS. MAM PYTANKO do znawcow rynku: Czy powstanie k6-2-600 tak na dobre
zakonczenie? Jakie sa prognozy/plany?