Re: Doradzcie

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 08:26:58 MET DST

Robercikus <robercikus_at_poczta.onet.pl> wklepał:
>Witam wszystkich!
>Czy ktos potrafilby polecic jakis darmowy system operacyjny na peceta /moze
>byc kilka/ oraz znosny edytor tekstu /tez darmowy/, ktory dzialalby pod
>wskazanymi wyzej sytemami. Bardzo bym sie ucieszyl, gdyby znalazl sie
>rowniez program do syntezy polskiej mowy. Skad moznaby to wszystko otrzymac?

Linux.
Z edytorów/procesorów tekstu to na początek Staroffice 5.2 pl, a później
LyX/kLyX, a jeszcze później LaTeX. Ewentualnie dla hardcore'owców plain
TeX.

Program do syntezy mowy znam jeden - festival. Angielski brzmi całkiem
przyzwoicie. Niestety nie wiem, jak z obsługą innych języków - nie bawiłem
się nim zbyt długo.

>robercikus

Pozdrawiam,

--