Odp: IBM Netfinity 5500 - ramka do dysku.

Autor: POI (msagalo_at_go2.pl)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 07:16:40 MET DST

Sprawa wygląda tak, że IBM w ogóle jest w szoku, gdy ktoś do nich dzwoni w
sprawie serwera. Kiedyś dzwoniłem z zapytaniem dlaczego Netfinity 7500 nie
ma wyprowadzonia drugiego kanału na płycie tylko w obudowie (serwer mieliśmy
sprowadzany, zanim jeszcze były ogólnodostępne w Polsce) i może stąd ta
niekompatybilność (jak jest teraz nie wiem). W każdym bądź razie zacząłem
rozmowę:
- dzień dobry, mam przed sobą otwatrty serwer IBM Nft 7500...
- AAAA jak to możliwe że Pan ma otwarty serwer IBM
- ano tak, że jestem administratorem i wziąłem śrubokręt i (bo i tak dobrze,
że nie młotek - nikt przecież nie czyta wpierw instrukcji) zdjąłem obudowę
- ale ale przecież serwer jest pod stałą opieką IBM
... Podobno zapewniają 24godzinny serwis z kilkugodzinną reakcją na
awarię...8D
- chwileczkę - proszę podać skąd Pan dzwoni
- ale przecież ja się pytam o serwer - czy to pomoc techniczna
- tak, ale dlaczego otwiera pan serwer - chce pan stracić gwarancję?
- przestań pan bredzić, bo muszę wstawić streamer i nie mam gdzie go
włączyć, a co do otwierania, to tak się składa, że pracuję w firmie, która
jest waszym partnerem handlowym...
- aaa to co innego - skoro jestescie naszym partnerem handlowym, to
powinniscie miec przeszkolonych do tego ludzi i dzwonienie tu w takiej
sprawie jest nieuzasadnione. A skąd pan dzwoni?
- facet przestan... [beep beep beep] odłożyłem słuchawkę i od tej pory
serwer chodzi na jednym kanale z matrycą dyskową... Jak się później
skapowałem na CD jest filmik o tym serwerku i gość mówi wyraźnie: ....(bla
bla bla) Dual Channel Ultra Fast Wide SCSII on board... (bla bla bla), który
jak się okazuje jest wyprowadzony na zew. obudowy, jako port zew.
Tak to już jest z tym aIBieMem... Co do Twojego problemu to chyba niestety
IBM only. Ale nie wiem, czy Ci sprzedadzą samą ramkę, a już o cenie... to
chyba qpisz nowy serwer.

pozdrawiam