SOYO SY6BE i Windows 2000

Autor: Adrian Konarski (a_konarski_at_yahoo.com)
Data: Mon 17 Jul 2000 - 01:58:32 MET DST

Jestem posiadaczem plyty Soyo SY6BE. Chcialem zainstalowac Windows 2000,
lecz bez skutku bo wyswietlil mi sie komunikat ze funkcje ACPI sa
niekompatybilne do konca z moim sprzetem. Bios mam aktualizowany w zeszlym
roku bo komputer nie widzial Pentium II. O co chodzi wiec? Nie moge znalezc
zadnych upgrade'ów.
W biosie mam ACPI ustawione na ON
OS na _nie_Plug and Play bo w Windowsach 98 zarla sie karta Maxisound Home
Studio Pro z modemem albo karta sieciowa. Co na to zaradzic?

pozdrawiam

Adrian Konarski