Re: Co jest lepsze Aopen AX6BC czy Abit BF6?

Autor: Radoslaw P (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 23:41:16 MET DST

Dnia Sun, 16 Jul 2000 14:30:25 +0200, w artykule
<Pine.LNX.3.96.1000716142509.18548E-100000_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>,
Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

>O wlasnie. Uczysz sie ;)))

Dodam jeszcze, ze z Abitem zle chodza rowniez Teac'i. Wiem, CD do
d***, Abit wymaga dedykowanych :>>>.

>Rzeczywiscie w tej sytuacji wyglada to jednak na klopoty z kontrolerem.
>Przyznaje racje.

I jescze jedno co wlasnie zauwazylem - moge wreszcie polozyc plytke na
napedzie i otworzyc katalog tego CD - tacka wsunie sie i za jakis czas
pokaze sie katalog. Na Abicie - zapomnij.

>??? BXMaster ma cos posredniego? Napisz prosze co, bo albo jestem slepy,
>albo znajomek ma jakas podrobe, bo u niego jest 66 i zaraz potem 75, nic
>posrodku. Nawet 68MHz, ktore jest nawet w mojej starej BH6 i chyba kazdym
>innym Abicie.

W BE6-2 nie widzialem 68MHz.
Sprawdzilem BIOS-a... i nie znalazlem. Nie wiem, skad je wytrzasnalem
:) Niniejszym odszczekuje.

>SoftFSB? :)

Placisz to wymagasz :).

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw, ICQ: 2882907)
Serwis F1: http://f1.to.jest.to/