Co byscie zrobili ?

Autor: Robercikus (robercikus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 17:01:48 MET DST

Witam wszystkich cieplo!
Mam do Was, starych komputerowcow trudne pytanie.
Jestem w posiadaniu peceta - skladaka, zmajstrowanego calkiem niedawno
z tego co bylo pod reka (chodzilo o zmniejszenie jego ceny). Sklada
sie on z:
- procesora MMX 200Mhz - podkreconego do 250Mhz
- grafiki S3 Trio64V+ PCI(765)
- 32 MB RAM
- HDD 4 GB
- FDD 1,44 MB
- CD-ROM x 40
- modem wewn. Asmax Internal Surfer V. 90
- plyta gl. - jakis starszy model z gniazdem PCI dla grafiki
- karta dzwiekowa Genius Sound Maker(SM) 128 A 3D
Mam w planie mala modernizacje mojego kompa. Myslalem m. in. o
dolozeniu RAM-u (64 MB), zmianie proca (moze na PII 533, PII 600, czy
tez na Durona 650), plyty glownej (odpowiednio do proca), konkretnej
grafiki oraz...
tu mam maly dylemat. Co lepiej dokupic, duzego twardziela, czy solidna
nagrywarke???
Musze sie zmiescic w kwocie max 3 - 3.5 tys PLN
Co Wy na to?
robercikus
robercikus_at_poczta.onet.pl