Re: Compaq -1800 zl???

Autor: Marcin M³ynarczyk (mlynarczyk_at_interia.pl)
Data: Sun 16 Jul 2000 - 13:55:37 MET DST

Masz absolutn± racjê, ale naprawde nie znam modelu, a pytanie by³o bardzo
orientacyjne bo nie znam sie kompletnie na notebookach a mam okazje kupic i
zastanawialem sie czy sprzedajacy nie chce mnie zrobic w konia
Wszystkich zirytowanych moim cokolwiek lakonicznym pytaniem przepraszam!!!
Pozdrawiam
Marcin M.
-----Wiadomo¶æ oryginalna-----