Re: karta Video ?

Autor: Wojtas (wrusikie_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 21:23:09 MET DST

Misiek wrote:

> nie mam wiedzy na ten temat, ale chciałem miec mozliwośc wprowadzać sygnał
> analogowy do kompa, tak jak to jest z dzwiękiem (poprzez mic lub line na
> karcie).
> Nie wiem natomiast jaką kartę graficzną trzeba mieć by móc wprowadzać i
> wyprowadzać analogowy sygnał video ?
> Proszę o sugestie

Do zastosowan amatorskich :
-ATI AllInWonder,
-karty telewizyjne na ukladach BT,
-karty na ukladach Riva (128,TNT) Asus, Elsa i inne z we/wy wideo.

Do samego zgrywania wideo i obrobki nieliniowej dobra moze byc AVerMedia
MV-300.
Sprzetowa zrzuca i koduje do formatu MJPEG za ~1150 PLN.

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl