Re: Problemy z modemem

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 19:17:04 MET DST

> Co wpisać, żeby modem czekał na sygnał. Mam PCM i mój zoltrix Cobra (wiem,
> że to gówno) zaczyna wykręcać numer od razu. Opcja czekaj na sygnał nic
nie
> zmienia.

Lekko nie na temat.
Zgłoś w BOK'u TPSA, że posiadasz modem z homologacją
i poproś o ściągnięcie PCM'ki.
Jeśli Cię oleją to napisz do nich pisemną skarge, że płacisz
normalne rachunki za telefon a otrzymujesz nie normalną jakość
usług czyli 14.400bps.
Jeśli i tutaj Cię oleją to możesz ich zaskarżyć w sądzie oraz
domagać się obniżenia abonamętu telefonicznego lub o ile to
możliwe odpięcią Twojej linji od PCM'ki.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\