Re: SDI...pare pytan...

Autor: Hawk (hawkey_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 16:46:55 MET DST

>No wiec po pierwsze: czy to juz dziala w Nowym Saczu?
Alez masz tempo... dziala bodajze od marca.

>Po drugie:jesli juz dziala to ile trzeba czekac na podlaczenie od zlozenia
>wniosku?
Nie podlaczysz sie. Juz jest wykorzystany limit uzytkownikow jaki dala
tepsa. Spozniles sie niestety.

>Po kolejne:Jak wyglada sprawa z transferem z polski i z zagranicy???
Zalezy skad z zagranicy... Od ruskich - zazwyczaj tragedia, z USA
zazwyczaj lepiej niz z PL.
A z PL zalezy od pory dnia.

W sumie zadko kiedy jest <= 10 KB

>Po nastepne:Jak rozdzielic to na 2 kompy i ile kosztowac bedzie postawienie
>takiej minisieci??
Postawic serwer... Linuks + masquarada albo Win98 SE + ICS, albo
dowolny Win + program typu WinGate, WinRoute, WinProxy itp.

Koszty? Komp na serwer + zakup oprogramowania... chyba ze na piratach
pojediesz.

>I po ostatnie:Czy wogole warto w to inwestowac?(chodzi mi o to jak to sie
>sprawuje w dzialaniu)

Bardzo dobrze sie sprawuje.