Odp: Porownanie skanerow - gdzie znalezc?

Autor: Jakub Jewula (qba_at_studio-qba.com.pl)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 13:20:55 MET DST

> Witam.
> Gdzie na sieci znajde jakas strone, na ktorej bedzie w miare aktualne
> porownanie mozliwosci skanerow plaskich. Strony polskich gazet jakos nie
> budza mojego zaufania co do swojej obiektywnosci.

Zaprawde powiadam Ci:

Kup w www.lasersoft.krakow.pl Microteka X6
z programem SilverFast, gwarantuje, ze bedziesz zadowolony.

Mam tylko nadzieje, ze nie liczysz na skanowanie negatywow
czy diapozytywow skanerem plaskim.

A z testami z gazet daj sobie spokoj...

PZDR

--
Jakub Jewuła studio QbA
profesjonalne skanowanie diapozytywów i negatywów