Re: Jaka drukarke .. ?

Autor: Dariusz Flaga (NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 10:38:05 MET DST

> podobnej
> kosztami
>>
> Ja jakieś 2 miesiące temu kupiłem Canona 2000 i jak na razie jestem
> zadowolony. Koszty ekspolatacji są raczej niskie. Co prawda kardridż
> kosztuje ok. 140 zł, ale są dopełnienia (25-30 zł).

Ja mam C.2000 (w domu) od 1,5 roku i jestem b.zadowolony.
Zwykle jezdze na duzym czanym BC-20 i sadze, ze bardziej
ekonomicznego rozwiazania w tej cenie nie znajdziesz.
Ja na nim wydrukowalem juz ponad 800 stron (bez napelniania)
a z opinii innych uzytkownikow wiem, ze spokojnie dojade do
1400..1600 - oczywiscie jak drukujesz czarno na bialym,
a nie odwrotnie ;)
Nie wspomne juz o latwosci napelniania i jakosci (zywotnosci)
glowic w kartridzach - nie to co HP 6xx.

--
Pozdrawiam - Darek.