Gigabyte 6VX74X ??

Autor: Darek (dus_at_catv.retsat1.com.pl)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 02:29:27 MET DST

Chcę zmienić sprzęt :
miałby to być jakiś Celeron FC-PGA (raczej 533MHz) i płyta Gigabyte 6VX74X
na chipsecie VIA Apollo (płyta obecnie kosztuje 555 zł)

Bardzo proszę o informacje na temat tej płyty głównej i chipsetu VIA
Apollo!!

Czy mogą być z tą płytą jakieś problemy ??
Czy warto kupić płytę na chipsecie VIA Apollo ?? O ile mi wiadomo z
poprzednią kością VIA były pewne problemy.
Nie interesuje mnie podkręcanie procków
Zależy mi na stabilnym sprzęcie który z czasem będzie można rozbudować.

DZIĘKI za wszelkie info!!!!!!!!!!
mailto:dus_at_catv.retsat1.com.pl