Odp: Co jest lepsze Aopen AX6BC czy Abit BF6?

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sat 15 Jul 2000 - 01:09:45 MET DST

> bezsprzecznie Aopen. Abit-y sa podobno lepsze (tylko posiadacze takowych
tak
> twierdza) w podkrecaniu procka ale Aopen jest na pewno stabilniejszy.
Abity
> maja tez problemy z niektorymi obudowami komputerowymi
Mam modem zewnetrzny Aopena(skladałem kilka kompow z ta plyta tego
producenta i niczym sie nie wyroznia) i płyte główna Abita oczywiscie i to
ponoc najgorsza tzn BE6-II.
Mam 3 systemy operacyjne na HDD i jedyny problem to kontroler HPT 366 reszta
jest super!!!
Co do tego kontrolera cały problem polega na tym ze nie rozpoznaje go Shit
wiec trzeba kombinowac i przepinac podczas instalacji na normalny. Cały
problem znika jak wyłączysz go w biosie. Ja jednak wole miec kaze uzadzenie
tzn HDD, CD-Rom oraz nagrywarke na oddzielnych kablach i Abit mi to
umozliwia. Wczesniej mialem płyte Asusa i tez z niej byłem zadowolony ,
mysle ze wykonie Abita jest na podobnym poziomie jak Asus. Płyty sa bardziej
dopracowane i zapewniaja wieksze mozliwosci niz jakie kolwiek inne
uzadzenia.
Co do płyt Aopen to nie słyszałem aby nawet były na tym samym poziomie jak
Abit czy Asus wydaje sie ze jest to marka drugiej kategorii. Stabilnosc
Aopena nie moze byc wyzsza niz na Abicie bo na tej ostatniej CPU po
podkreceniu zachowuje sie jak nalezy. Mam Celka 366_at_523Mhz i 0 problemów
nawet w wielogodzinnych sesjach w Quaka III.

--
Pozdrawiam