Problem TNT2

Autor: Juras (jurasek1_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 17:34:33 MET DST

Moja konfiguracja to:

płyta: Epox P2-112A (chipset: VIA)
procesor: Celeron 300A
dysk: Quantum 18,2 GB
karta muz: SB128 PCI
karta graficzna: PowerColor TNT2

Mam problem z dostrojeniem karty graficznej z dźwiękową. W momencie
wyświetlania dynamicznej grafiki z głośników wydobywają się trzaski.
Np. włączam Winampa z jakąś muzyczką. Otwieram okienka, uruchamiam plugina
wyświetlającego grafikę lub włączy się wygaszacz i w głośnikach pojawiają
się trzaski.
Zainstalowałem najnowszy bios do płyty, drivery do karty muzycznej, do karty
grafiki, do płyty VIA 4in1 nic nie pomaga.
Pomagają tylko dwie czynności:
- wyłaczenie do zera w ustawieniach karty graficznej w zakładce "Wydajność",
parametru "Akceleracja sprzętowa",
- lub zmiana na kartę i740 (taką też jeszcze mam).

Jak zmieniłem na inną TNT2 (Diamond Viper 770) nic nie pomogło.

Proszę o pomoc bo obydwa rozwiązania bardzo zmniejszają prędkość
wyświetlania grafiki, a pierwsze z nich uniemożliwia korzystanie z
podstawowych funkcji DirectX'a

--
Pozdrowienia
Juras