Re: Jaki PC - do DVD?

Autor: Artur Łożyński (aloz_at_po.opole.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 13:21:06 MET DST

PPatricko wrote:

> Przymierzam się do kompletowania sprzętu.[...] DVD [..]

Jezeli komputer ma sluzyc do DVD nie warto inwestowac w sprzet. Kup raczej
sprzetowy dekoder RealMagic Hollywood+(z pilotem) lub DxR3. Wymienione karty
wspaniale sobie radza z dekompresja DVD juz przy iP133 MHz i umozliwiaja
bezproblemowe wyswieltanie sygnalu video na telewizorze. Wiem cos o problemach,
miales rive z wyjscie video, jezeli juz uzyskalem obraz na telezorni to napisow
nie udalo mi sie za Chiny wyswielic.

Pozostaje sprawa napedu, wybierz taki ktory nie ma zabezpieczenia regionalnego i
dobra korekcje bledow, przyda sie do porysowanych plytek (ja mam Hitachi 2500BX
od 2 lat i nie narzekam).

a.