Re: K62-400 na starej plycie

Autor: Grzegorz Jurczak (juszcz_at_polbox.com)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 12:33:32 MET DST

Jesli

Jesli obsluguje K6 to pojdzie prawie na pewno.

> A sprawdz, czy płyta nie ma napięć pośrednich (na stronie producenta).
> Mój Clayton teoretycznie nie obsługiwał niektórych napięć, ale na
> www.pcpartner.com znalazłem upgrade ;) instrukcji.

Pokombinuj ze zworkami (jesli masz zworki na plycie), moze odkryjesz jakas
regularnosc w ustawieniach. Czesto bywa tak (no moze nie tak czesto ale na
A-Trendach 5xxx), ze do napiecia bazowego (np.2V) kolejnymi zworkami
dodajesz 0.1, 0.2, 0.4, 0.8V lub cos w tym rodzaju.

> Dla K6-2 2.1V może być zbyt niskie do stabilnej pracy, a z kolei 2.5
> może zbytnio przegrzewać procesor (u mnie pracuje 350_at_400 2.4V).

Tu masz racje na 2.5V bedzie sie grzal niemilosiernie ale bedzie dzialal.
Wielki radiador z dobrym wentylatorkiem bedzie niedozowny. Mialem K62-333,
ktory dzialal na 2.8V (najnizsze mozliwe napiecie i jeszcze na dodatek na
2(=6)x66=400MHz ) na plycie, ktora zostala wyprodukowana w czasach gdy PMMX
byl na topie i na BIOS-ie z tego okresu - ale przyznam szczerze ze byl to
desperacki krok. Niestety nie powiem Ci jak dlugo pociagnal (lub
pociagnalby-ale na pewno nie dlugo) na tych ustawieniach bo sprzedalem go na
czesci.

Pozdrawiam
GJ