Re: A-OPEN AX6BC ?

Autor: Grzegorz Jurczak (juszcz_at_polbox.com)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 12:10:16 MET DST

Użytkownik Raph <raph_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8kmihq$of8$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...
> W najbliższym czasie chciałbym zmienić: płytę główną (na Aopen AX6BC) i
> Celerona ...
> proszę o wszelkie informacje na temat tej płyty głownej!!!

    Ogolnie jestem bardzo zadowolony z jej wydajnosci i stabilnosci. Nowsze
modele maja sporo czestotliwosci FSB (moja to jeden z pierwszych i chociaz w
BIOS-ie mam tez mnostwo czestotliwosci to w rzeczywistosci BIOS glupieje
przy ich ustawieniu). Wada jest polozenie gniazda FDD i brak mozliwosci
zmiany napiecia proca. Poza tym napiecie 3,3V nie jest zbyt dobrze
stabilizowane (przynajmniej u mnie MBM sygnalizuje spadki nawet ponizej
3,0V), ale nie przeszkadza to w pracy Celkowi 300A_at_464 i PII350_at_464. Za
swoja cene oferuje moim skromnym zdaniem b. dobra wydajnosc i nie przysparza
wiekszych problemow. Poza tym wg. producenta obsluguje PIII i CII (niestety
nie sprawdzalem tego osobiscie, chociaz zamierzam w najblizszym czasie to
zrobic).

Pozdrawiam
GJ