Re: Jakąpłytę do CII ? (BX vs ... ??? )

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 11:11:39 MET DST

Dnia Thursday, July 13, 2000 "Michał napisał/a:

MT> Zamierzam kupić nową płytę główną, jak na razie mój wybór padł na Abit
MT> BE6-II rev. 1.2.
MT> Jak pewnie wszystkim wiadomo, oparta jest ona na sprawdzonym, jednak dość
MT> leiwym chipsecie BX.
MT> Moje pytanie jest więc następujące: czy warto w nią inwestować (do procka
MT> CII, z zamiarem ostrego podkręcania), czy też może w inną płytę, opartą na
MT> tym samym chipsecie (może CUBX ASUS-a) ?
MT> A może też warto jednak czekać (lub kupić) płytę opartą na innym chipsecie
MT> (820... lub 815 ?).
> [...]

 z celera i tak więcej jak fsb=112 nie wyciągniesz, więc płyty na BXie
 powinny być ok. Abit BE-6 II będzie najlepszym rozwiązaniem, o ile
 sobie z nim poradzisz. Jeśli nie chcesz ryzykować kup Abita BF6.

--
*| Michał Młynarczyk michal_at_gorilla.com.pl  |*
*| http://beep.prv.pl -> mp3 players zone   |*