Re: FIC VA-503+ a Riva TNT 1/2

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 09:35:24 MET DST

Kacper Pleszkun <dzejpi_at_elektrownia-lagisza.com.pl> wklepał:
>Działałem na takim zestawie przez 1.5 roku. Bez problemów. Ale ważne -
>bezwzględnie zainstalować najnowsze drivery do płyty (4in1xxx.exe).

Ja na Claytonie (ten sam chipset MVP3) przez jakiś czas działałem
z Rivą M64. Na szczęście krótko. Problemów nie miałem, niestety wydajność
mnie niezbyt satysfakcjonowała.
Wymieniłem kartę na VooDoo3 i jest cacy.

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
       Linux User #47986