Re: Odp: dwa systemy

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 09:32:55 MET DST

ZYLA <zyla_at_free.net.pl> wklepał:
>JA próbowałem instalować 2 systemyt tak jak pisz Roger ale wcale NT nie
>dopisał mi do lilo ścieżki WINDOWS. !!!!

A niby dlaczego ma dopisywac do lilo? Lilo, jak sama nazwa wskazuje ;)
to LInux LOader, i w zasadzie konfigurować go można tylko z linuxa.
NT dopisuje windows 9x do Boot.ini. Zazwyczaj automagicznie.

PS. Odpowiadaj *POD* cytatem - znacznie lepiej się to czyta.

>Pozdrawiam ZYLA

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk