Re: AliAladdin5+TNT2M64

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Fri 14 Jul 2000 - 00:55:12 MET DST

Użytkownik "Radosław Czyżewski" <morgor_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> Posiadam sprzęt w natępującej konfiguracji:
> - płyta główna Asus P5A (ATX)
> - CPU AMD-K6-2 350MHz
> - MEMORY 96MB
> - VIDEO RivaTNT2 M64 32MB AGP
> - SOUND SoundBlasterLive! Value
> - plus niezbędny "ekwipunek"
>
> Problemem jest częste zawieszanie się Windows98(SE), WindowsNT(4.0/2000).
>
> Pod Win98 najczęściej zawiesza się pod InternetExplorer'em podczas
> przewijania ekranu (po pewnym czasie przewijania ekran wariuje i Win98
> zawiesza się) podobnie jest też w Office2000 (podczas przewijania).
> [...]

Znany problem chipsetów Aladdin V. Też to przerabiałem u siebie. Testowałem
na różnych kartach, najlepiej chodził Voodoo 3 bo gierki dało się odpalać na
Glide, na D3D się zawieszały. Musisz zainstalować ALI AGP Driver 1.65 lub
nowszy oraz wrzucić do autostartu malutki programik rezydentny msr.exe oraz
przekopiować jedną bibliotekę vxd do katalogu system.
U mnie i na innych komputerach pomogło.

--
Pozrdawiam
Paweł Paluszyński