Re: Laptop i SDI.

Autor: Adam000 (adam000_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 23:55:54 MET DST

Po pierwsze zeby SDI chodzilo to musi byc odpowiednia linia telefoniczna (po
stronie tepsy musi byc inna centrala niz zwykla do ktorej jest podpiety
telefon). Dla przykladu zeby zadzwonic ze zwyklego telefonu podlaczanego do
gniazdka przystosowanego do SDI to sie nigdzie nie dodzwonisz. Telefon musi
byc podpiety do SDI. Ten sprzet jest tak zrobiony, ze jak kupisz to tylko
mozesz kozystac w jednym miejscu ciagle tylko z tego samego gniazdka. Niezla
chala To jest tak jak bys chcial poslaczyc kabelkiem od monitora drukarke.
G***o ci to da.

--
Pozdrawiam
Adam000