Odp: Update BIOSU

Autor: Wojtek Górniak (wuuujt_at_free.com.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 22:45:40 MET DST

Dzieki za podpowiedz.
Tyle tylko, ze majac update nie moge go przeprowadzic, bo moj BIOS wydaje
sie nie byc flash ani tym podobne. Czy w takim razie jestem zmuszony do
wymiany kosci i czy to jest wogole mozliwe a jesli jest to gdzie moge
znalezc taka kosc pasujaca do mej plyty?

Pechowiec Wojtek

Użytkownik Slawek Owoc skrobnął: