Re: Jaka plyta glowna?

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 21:51:11 MET DST

Jednostka stryjek_at_poczta.fm (Stryjek) nastukała w
<8kkd5v$mgg$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>:

>Chce kupic tanio komputer. Co wybrac? Zastanawiam sie czy kupic tansza
>plyte pod celerona czy lepsiejsza na BXie. Nie wiem czy bede sie bawil w
>wyczynowe podkrecanie (Peltier i spolka) wiec moze taka skromna plyta
>wystarczy?

Cóż, jak zwykle będę musiał... Na płycie głównej się _nie_oszczędza_ .
Możesz oszczędzać na procesorze, karcie grafiki, wielkości dysku twardego,
ale nigdy nie na płycie, czy ilości pamięci. To są rzeczy newralgiczne, od
ich jakości zależeć będzie stabilność pracy przyszłego komputera i jego
szybkość.
Kolega Yanosic polecił Ci w sumie niezłą płytę, ja ewentualnie dodam ze
stajni Asusa P3B-F lub CUBX, a z Abitów BE6-II rev. 1.2 (uwaga nowa płyta,
jeszcze niezbyt dokładnie przetestowana).

--
      Pozdrowienia, Zen0n
HZ: 'Mieszkanie, w ktorym mieszkal