Re: TXpro i UDMA33 ?????????

Autor: Arkadiusz Bšczek (abaku_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 20:54:22 MET DST

> A nie ma zadnych sterownikow do tego chipsetu?
> Po uruchomieniu kompa w ramce maz tylko PIO4 a nie ma obok informacji o UDMA?

Witam
no nie ma nic poza tym ze pisze PIO4 i DMA2 ale to nie jest UDMA33
potraktowalem to wszystko tym programikem do UDMA z Sa,sunga ale nie dal mi zadnej mozliwosci
rekonfiguracji tylko po detekcji kontrolerow pokazal ze obecny tryb to UDMA33(na dysku) i
press any key :(((((((
A co do sterownikow to nie wiem (Linux go widzi spoko i dziala z nim ale nie w trybie UDMA33
(udma disabled per bios ) )
Zastanawiam sie dalej co jest

Arek