Odp: soundblaster live -problem

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 20:19:01 MET DST

Dwie sprawy
- jakieś dwa miechy temu z chipie (CD) były jakieś nowe - dobre drajwy !?
- czasmi miewam problemy z tą kartą muz w płytach na chipsecie VIA (np FIC
VB-601V), Abicie BH-6 - czyli jaką masz płytę ?

Użytkownik qs <hendrol_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:396e006a_at_news.vogel.pl...