Re: Szukam dobrej karty sieciowej.

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 19:06:22 MET DST

Olaf Fraczyk <vela_at_cbk.poznan.pl> napisał(a):

>Tez to mam (5 sztuk) ale poze tym komunikatem chodza calkiem fajnie

A widzisz, a ja mam jaja. Włożyłem do routera 3 sztuki i się jaja
zaczęły. Teraz w routerze ma D-Linki i jest spokój.
A eepro powkładałęm do stacji i też _zdarzają_ się jaja, takie
na przykład, że raz na 5-10 bootowań maszyna nie widzi sieci,
trzeba zrebootiwać (podobno wystarczy rmmod/insmod, ale nie
sprawdzałem).

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.