Odp: Za drugim połączeniem.

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 18:14:50 MET DST

Bladne ustawienie (u Ciebie), które się samoczynnie odbladnia
i ponownie bladnieje. :)
Człowieku -- miejże trochę litości i wyrozumiałości.

Toż nasza niemiłościwie panująca tpsa musi z czegoś żyć...
Może mają jakieś -- przejściowe rzecz jasna -- problemy i muszą skądś
skąbnąć trochę szmalcu. :) Dla Ciebie to zaledwie kilkadziesiąt groszy. :)
Lc.