Odp: Paradox dyskowy

Autor: Mariusz (amvid_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 16:22:10 MET DST


A czemu nie pojdziesz z komputerem do serwisu? Tylko z samym dyskiem?
Mariusz.
Użytkownik Jacek Szeptuch <jac0l_at_polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8kkhnk$4vh$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
>
> Witam
> Mam dysk WDC WD64AA, na dysku pojawiło się kilka bad block'ów,
> nie dawał się formatować, nie dawało się też na nim pracować.
> W servisie naprawili go jakimś programikiem i stwierdzili że jest
> wszystko dobrze. Rzeczywiście wszystko było ok. Po dwóch dniach
> znowu to samo. Jeszcze raz zawiozłem dysk do servisu tamci dalej twierdzą
> że IY(our)HO ten dysk jest w 100% sprawny. (znowu jak za pierwszym razem
> zażyczyli sobie 20PLN za nieuzasadnione oddanie sprzętu do serwisu).
> Włożyłem dysk do innego komputera - do swojego (wczesniej był u mojej
kobiety)
> i po dwóch dniach dalej dostaję takie informacje przy próbie zapisu:
>
> hdb: read_intr: status=0x59 { DriveReady SeekComplete DataRequest Error }
> hdb: read_intr: error=0x40 { UncorrectableError }, LBAsect=162509,
sector=162446
> end_request: I/O error, dev 03:41 (hdb)
>
> Poradzcie co z tym złomem zrobić ???
> Dodam jeszcze ze dysk wiesza mi komputer który już nie pamiętam kiedy się
> zawiesił (o ile wogule).
> Dysk jest na gwarancji, i jest walnięty na 100%. Ale jak udowodnić to
ludziom
> z servisu, kiedy oni uważają że aby stwierdzić programowo że dysk jest
walnięty
> to musiał bym posiadać firmowe programy do testowania tego modelu HD.
>
> Dzięki.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:21:35 MET DST