Re: Problem z płytą (chyba)

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 14:40:46 MET DST

> Moje skromne typy (wg. prawdopodobieństwa).
> 1. Przegrzany procek - może padł wiatrak?
> 2. System spuchnięty - format i instalacja od nowa
> 3. Pamięć
> 4. Zasilacz
> 5. MOBO - a w zasadzie kontroler HDD
> 6. Sam HDD
> 7. Procek padnięty (mało prawdopodobne).

Może faktycznie coś z prockiem, chociaż wydawał się dobry. System nie był
spuchnięty, bo nic wielkiego praktycznie w nim nie było. U mnie jest dużo
więcej i chodzi dłużej, a działa bez zarzutu. Zgadzam się, że może to być
pamięć, dysk chyba raczej nie, scandisk nie wykrywa żadnych błędów. Kontroler
i zasilacz, czyli chyba ogólnie płyta jest do d***, co by sie zgadzało.
dzięki
Krzysiek