Re: BE6-II UDMA 100 - pierwszy kontroler IDE nie dziala!!! POMOCY!

Autor: bridge (bridge_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 13:15:02 MET DST

"Lukasz Jaskierski" <lukaszj_at_friko.internet.pl> wrote in message
> Wczoraj złożyłem kompa na BE6-II z kontrolerem HPT370 (UDMA 100)
> Niestety w BIOS-ie nie można wykryć żadnych dysków twardych (tych
> podłaczonych do pierwszej pary wyjść na płycie
> : IDE1 i IDE2).
> Dopiero po przełączeniu na drugą parę wyjść(IDE 3, IDE 4) dyski są
wykrywane
> przez uruchamiany automatycznie przy starcie
> komputera program konfiguracyjny High Pointa.
> Co trzeba zrobić, żeby te dyski działały (żeby wykrywał je BIOS)
podłaczone
> do IDE1 i IDE2?
wlaczyc obsluge w BIOSIE plyty
bios plyty musi wykryc dysk (nie ten HighPointowy) - jak nie wykrywa na IDE0
a wykrywa na IDE1 (ten sam dysk, tasma i kabel zasilajacy) to wymien pl.
Glowna
zakladam ze nie masz konfliktu przerwan ( cos co robi jako busmaster na IRQ
15 np. SCSI)
pozdro
Adam

--