pomocy-problemy z dyskiem

Autor: tymek (tymon2_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 12:03:19 MET DST

mam problem z nowym dyskiem kupilem 17gb i zmienilem
biosa bo mam stary komp ale bios mi go nadal nie widzal
(widzial ale nie chcial sie win 98 zainstalowac na nim),wiec zainstalowalem
win na starym (w biosie ustawilem nowy dysk
na none) a tu patrze win mi widzi nowy 17gb dysk :0 dobra wchodze
do fdiska po operacjach w biosie patrze fdisk widzi nowy dysk
na 16gb :0 tworze parycje oki po pewnym czasie wchodze na jedna z partycji
nowego dysku a tu wyskakuje komunikat ze jest zle sformatowany wszystkie
moje pliki poszly z dymem co robic
tymon2_at_interia.pl