Problem z Abitem BF6

Autor: Maciej Owczarek (owczarek_at_sieradz.tpsa.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 10:52:42 MET DST

Po zmontowaniu mój system zachowuje się niestabilnie. Zdarza się tak, że w
ogóle nie startuje (monitor się nie włącza), po wyjęciu kart PCI i
zresetowaniu BIOS'u wszystko już jest w porządku. Próbowałem chyba
wszystkich ustawień kart w slotach. Objawy są dość dziwne, ponieważ jeśli
komputer jest stabilny (z kartami) i próbuję dokonać jakichkolwiek zmian
(dodatkowy dysk albo napęd) to na ogół kończy się to jak opisałem na
początku. Wiem, że przyczyn może być bardzo wiele, ale może ktoś spotkał się
już z podobnym problemem...
Mój sprzęt to:
Cel 466
64 MB RAM (w jednym układzie)