Re: Savage4 czy TNT2?

Autor: Tom Gross (timec_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 10:01:34 MET DST

Użytkownik "hattab" <hattab_at_poczta.onet.pl

> No wlasnie, Savage4 to niezla karta, a jak ktos nie umie skonfigurowac to
> pozniej wygaduje bzdury. Kupilem dla znajomych 2 sztuki, w jednym przypadku
> byly problemy ze sterownikami, ale troche "walki" i wszystko dziala swietnie
> :). Savage4 to niezla karta za niezla cene.

Stalem sie pesymista w wzgledzie dobrego dzialania Savage4, po tym jak przez 2tyg.
probowalem znalezc i dopasowac drivery ze wszystkich mozliwych stron w inecie, lecz
niestety QIII i UT wieszaly sie z nimi jeszcze bardziej niz z oryginalnymi. A tak w ogole
nie to jest tylko moja opinia, pytalem w sklepach i ludzie robia sie wrecz niegrzeczni
kiedy tylko uslysza nazwe S4 !!! To dla nich najwieksze dziadostwo jakie moze byc.

TG