Skaner Plustek UT12 problem

Autor: Bad Medic (daniel_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 09:22:58 MET DST

Mam pare pytan zwiazanych z tym pudlem

1. Czy moge zainstalowac innego TWAINA ? mam tu na mysli wyglad
interfejsu twaina bo ten ktory sie instaluje jest za maly, w
podgladzie nic nie widac i po prostu mi sie nie podoba

2. Skaner chodzi na sterowniku windowsowym (usbscan.*) ale nie mam
zadnej mozliwosci kontrolowania ustawien takich jak np czas wylaczania
sie lampy itd (zdarza sie ze lampa skanera dziala nawet po wylaczeniu
kompa)