Odp: Klopot z TCP/IP

Autor: PawelG (pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 08:22:49 MET DST

Użytkownik Ziom <macieku1_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:jbcb5.50272$Qw1.1173501_at_news.tpnet.pl...
> CZe
>
> Mam dwa komputery z kartami D-Link (na Realteku) 10/100 polaczone kablem
> krosujacym (bez HUB`a). Po zainstalowaniu protokolow IPX/SPX siec dziala
bez
> zarzutu. Gdy zainstalowalem TCP/IP (przypisalem maske i adresy IP) siec
nie
> dziala tzn. w zaleznosci od tego ktory komp wczesniej sie wlaczy to w
> otoczeniu sieciowym widzi siebie i drugi komputer (ale polaczenie z nim
nie
> jest mozliwe), a na drugim w otoczeniu sieciowym nic nie ma.
> [...]
Doloz do TCP/IP protokol NetBeui i po klopocie - poczytaj w archiwach grupy
byl podnoszony w/w watek z dosc rozlegla dyskusja na temat instalowac
NetBeui czy nie , ja instaluje i nigdy nie mam klopotow .
Pozdrowka :

            Pawel Galazka
pawel.galazka_at_zeksa.koszalin.pl