PROBLEM Z DVD I REGIONAMI

Autor: ZYLA (zyla_at_free.net.pl)
Data: Thu 13 Jul 2000 - 06:49:22 MET DST

CZE !.
Kupiłem sobie DVD i troche sie tym bawiłem. Jest coś tama takiego jek
regiony które mozna zmienić 5 razy, a ja je właście zmieniłem i czytnik
zablokował mi sie na 3 regionie. ( w sumie albo zablokował mi sie czytnik
DVD albo karata do dekodowania ) Znaczy to że mogę oglądać filmy tylko z
CHIN !!
CZY KTOŚ NIE WIE KJAK MOŻNA WYZEROWĆ LICZNIK W CZYTNIU !!!
Będę wdzięczy do grobowej deski za wskazówki
Mam czytnik Creative Encore 5X Dxr2 5240E i karte dekodującą Rel Moagic
Hollywood.
Z góry dzięki za pomoc.
ZYLA

zyla_at_free.koti.com.pl